Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 21 Oktober 2012

Tahniah Kelantan, Tahniah Zulfahmi - Dari 2 Puteri



Semalam tentu ramai yang berdebar tengok game football final Piala Malaysia antara Kelantan dan ATM. Dah le seri sampai akhir pastu nak kena tunggu pulak masa tambahan untuk tentukan siapa yang menang. Pada yang betul-betul fanatik harus rasa nafas tersekat kan hihihi. Memasing tunjuk semangat juang yang tinggi walaupun pada mata saya yang tak berapa tumpu ni ada gak yang kureng sikit. Ada gak yang cuba nak selahkan diri walau dah kurang berkemampuan nak kawal bola dah hihihi. Jangan mare. Pandangan orang amatur nih....


Apa pun akhirnya terbukti pihak Kelantan lagi kuat dan kejayaan memang milik mereka. Rasanya diarang deserve la kemenangan ni sebab nampak diarang lebih terancang. Kemenangan treble lagi.... Peminat yang datang dari Kelantan tentu pues hati sesangat kan. Berbaloi bawak kereta jejauh ;)



Lautan manusia penyokong Red Worrior. Tahniah kat kowang juge!!!

Juga tahniah pada Zulfahmi Khairuddin.. 1st podium tu. Akak bangga dikkkk :) Tapi make sure be careful yer. Anak Malaysia memang terbukti setanding dengan orang lain andai diberi peluang tak gitu???




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...