Isnin, 21 Januari 2013

Bila masuk kursus semula


Hari ni sampai hari Rabu ni saya akan menghadiri kursus Skim Pensijilan Makanan Selamat Tanggungjawab Industri yang dianjurkan bersama Kementerian Kesihatan Malaysia. Ada homework kena buat. Hihihi dah tetua pun ada homeworkkan. Ingatkan dah tak belajo ni tak der le homework rupanya adooo lagi hah.


Insyaallah nanti-nanti kalau free saya akan kongsi kat sini apa yang saya belajar masa kursus kay. Ary ni nak berceloteh panjang rasa letih sikit. Dah tetua nak belajar tu yang cepat pancet hahahahah. Apa yang pasti dah tak leh malas lagi le nak ngelat-ngelat dari buat record hahahha. Padan muka esei. Kay... Salamat beradu semua.. Ehhhh bukan beradu tenaga tapi tidur weh hihihi. Terima kasih ya buat sahabat yang sudi ziarah kami kat sini. Sayanggggg korang muuuuuah! Byeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...