Sabtu, 12 Januari 2013

Apa Khabar Semua??????

Allahu Akhbar... Maaf sangat-sangat buat sahabat yang berziarah kat sini tapi tengok-tengok saya dah beberapa hari tak update blog. Sibuk sesangat dengan jadual harian dan kerja yang tak putus-putus. Sib baik hari ni dapat gak le luangkan masa sikit. Tapi tu pun jab gi dah nak kena keluar pulak. Letih gak le tapi tu le kan dah tu tanggung jawab kena le harung yer tak hihi. Semua orang ada tanggung jawab memasing. Bezanya jenis je kan. Mungkin kita rasa kita sibuk sangat. Tapi orang lain pun harus sibuk gak.


Ni sebelum lupa nak ucapkan Tahniah sangat-sangat kat adik sedara saya, Ayu Najiha Zulkifli atas kemasukan dia ke MRSM. Kakak Najimi cakap ada joint dengan Universiti oversea yer? Nama apa tu? Tak pe lah janji dah berjaya sampai peringkat ni. Insyaallah lepas ni akan lebih berjaya lagi hendaknya... Dalam kesedihan ayah yang dijemput ilahi 30 April 2012 lepas, Ayu berjaya. Syukur Alhamdulillah dan moga kejayaan terus jadi milik Ayu. Tahniah gak buat mak cik Fatimah K.S Mohamed sebab berjaya hihihi. Moga-moga akan datang anak-anak akak pun akan dapat kejayaan macam Ayu gak aaamiin.


Seronok dengar orang-orang berjaya ni. Tak kira le bidang apa pun. Tumpang rasa bangga. Harap-harap kejayaan juga akan jadi milik kami sekeluarga. Aaamiin.


Sebut tentang kejayaan, teringat pasal kejayaan kitarang tahun lepas. Masuk ke pasaraya Tesco, Mydin dan akan datang Carrefour. Berjaya buat peket yang lebih cantik untuk Cili Boh Asli 2 Puteri dan berjaya survive dalam kepayahan kerana pelaburan buat produk ni kitarang bangunkan dengan hanya modal sendiri sehingga sekarang. Syukur Alhamdulillah. Hihihi jangan mare.... Saja terkenang. Tu yang harap sangat kejayaan akan jadi milik kami untuk tahun-tahun selepas ini.


Hihihi.... Nak ucap terima kasih gak buat sahabat yang sudi follow kami kat sini dan sudi berchit-chat dengan kitarang. Kunjungan kalian memang sangat-sangat kami hargai. Love you all and... Nanti sudi-sudi le singgah lagi. Tak pun lawat le kami kat facebook dan 2 Puteri.wordpress ya!




6 ulasan:

  1. Hello, Saya Mr.Richard Bradley, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman., Perdagangan
    dan peribadi dengan kadar faedah tahunan yang sangat minimum serendah 2% pada suku pertama
    tahun hingga 20 tahun tempoh tempoh pembayaran balik kepada mana-mana bahagian dunia. dan kami
    memberi pinjaman dalam julat $ 2,000 hingga $ 100,000,000.00 pinjaman USSD.Our
    perlindungan insurans dan keselamatan maksimum adalah keutamaan kami, saya menggunakan media ini
    untuk memberitahu anda bahawa kami menyediakan bantuan dipercayai dan akan bersedia untuk
    tawaran pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
    (masthavenloanandtaxfirm@gmail.com)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh email sy detail pinjaman?? ieda8033@gmail.com

      Padam
    2. Boleh email sy detail pinjaman?? ieda8033@gmail.com

      Padam
  2. Hello, Saya Puan Clara, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Kami memberi pinjaman wang kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau yang memerlukan wang untuk membayar bil-bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: claraloans@financier.com

    BalasPadam
  3. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    BalasPadam
  4. Apakah Anda ingin pinjaman untuk memulai atau tumbuh bisnis yang ada? Ibu Bernice Louis Pinjaman Perusahaan (BLC) telah datang untuk membuat impian Anda menjadi kenyataan. Kami memberikan pinjaman kepada individu swasta atau pemerintah dan Perusahaan dengan tingkat bunga 2% pada setiap jumlah yang dibutuhkan dan dengan jadwal pembayaran yang fleksibel. Hubungi Mrs. Bernice Louis untuk LOAN hari Anda .. email: bernicelouisloancompany@gmail.com atau telepon: +15022653621

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...