Selasa, 13 November 2012

Doa: Untuk Melembutkan Hati Anak Degil


Baru balik dari majlis kenduri adik, otak buntu nak bercerita. Hihihi. Dah beberapa hari menghilang kan... Brain nih dah penuh dengan nasi kenduri kot hahhaha. Tak pe la. Sian gak pada kengkawan yang sudi bertandang kat sini. Lagi pun dah janjikan dulu nak update selalu. Janji harus ditepati andai berdaya.BNak update cita kat umah mak tak dapat. Kita guna handphone murah je dikkk. Lak call, leh massage cukup la hihihi. Insyaallah sok sok saya kongsikan cerita yer. Sehingga tu meh kita tengok satu Doa yang elok dibaca jika ada anak yang ter'degil' sikit. Heheh nama pun budak-budak tak degil tak sah tapi takut gak dibuarkan kang melarat naya.



Doa yang sesuai untuk lembutkan hati anak yang keras. Insyaallah dengan izinNya anak-anak akan kembali lembut dan mendengar kata. Insyaallah...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...