Sabtu, 3 Ogos 2013

27th July, it's our anniversary! Moga Allah terus redhai kami selamanya

Salam Ramadhan semua.


Dah buat preparation untuk sambutan raya nanti? Sure banyak kuih muih yang akan terhidang di atas meja kelak :).


Saya ada le sikit. Tak der le banyak mana sangat kuih muih yang akan dihidangkan tapi cukup le untuk dijamu pada tetamu kelak Insyaallah. Ada kuih tunjuk ada le sikit buat sendiri. Nak prepare banyak sangat pun tak mampu. Masa memang suntuk sangat. Nak pulak banyak yang berlaku memang bila ada masa tu rasa malehhh je nak buat benda lain dah. Rasa nak rehat jer.


Kesihatan anak dan Mr Hb pun tak berapa nak baik jadi memang tak best sangat rasanya kali nih. Afif lepas lega sikit dari lelah dah diserang dek keracunan makanan pulak. Allah Hu Akhbar. Tu le masak tak mau makan, minta burger. Bila beli burger yang tak elok pulak rupanya. Izaz dan Mr Hb pun kena. Mr Hb tu kena gak sebab jadi tukang habiskan bahagian anak-anak yang tak habis. Konon tak nak membazir. Last-last naya diri.


Syukur Afif dan Izaz dah ok tapi Mr Hb masih ko. Tapi kalau nak ikut tempohari Afif yang paling teruk. Sian sangat tengok dia. Izaz kena malamnya pulak. Mr Hb kena hari ni. Bergilir-gilir le pulak tapi sib baik le juga leh le tumpuan pada sorang-sorang tu tip top heheh.


Tapi apa pun redha saja. Allah lebih tahu segalanya. Penyucian dosa mungkin heheh...


Bila keadaan sibuk mendadak dalam 2 minggu nih tak sedar yang 2 Puteri dah sambut tahun ke 3 penubuhan syarikat. Alhamdulillah... Tak sangka kami mampu bertahan sehingga kini.


Yer la.. Mana nak sangkanya kalau penuh dugaan, pancaroba (ewahhh) dan cerita yang berlaku sepanjang kami mengusahakan Produk 2 Puteri nih. Syukur semuanya kami mampu tempuh walaupun payah. Banyak gak pengorbanan yang kami lakukan untuk pastikan syarikat ini berjaya. Moga-moga hari-hari dalam tahun mendatang akan lebih baik untuk kami dan peniagaan ini semakin berkembang, Insyaallah.


Seiring dengan kejayaan kami bertahan sehingga kini, Insyaallah kami akan pastikan Produk 2 Puteri turut memberikan yang terbaik buat pengguna semua. Kualiti dan rasanya akan kami pastikan yang terbaik supaya berbaloi dengan wang yang anda!


Terima kasih buat pengguna semua yang menyokong kami selama ini. Doakan kejayaan kami. Terima kasih sekali lagi :)



"Ya Allah, doa dan harapan kami untuk kejayaan dan pengembangan pesat Syarikat RM Ninetysixbillion Enterprise akan terlaksana. Besarlah harapan kami ianya terrealisasi dalam tempoh yang cepat. Kami telah banyak berkorban untuk kejayaan ini dalam menghasilkan produk yang halal buat pengguna. Moga niat dan usaha kami yang baik ini diredhai Mu, Ya Allah. Moga Produk 2 Puteri mendapat tempat dihati pengguna dan semakin laris hendaknya, Aaamiin...."



2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...