Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 6 Mac 2013

Serangan di Lahad Datu, Ya Allah selamatkan tanah airku


Salam semua...


Hari ni masih demam. Nak mengomel panjang masih tak mampu. Harap-harap cepat le sembuhnya. Tapi dah ada depan komputer ni saya just nak kongsi sikit lagu-lagu patriotik dengan sahabat semua. Lagu ni cukup buat saya sedar dan sedih tentang pengorbanan perajurit kita yang sedia bekorban nyawa untuk keamanan kita di Malaysia ni. Moga-moga yang 'telah pergi' akan Allah ganjarkan kedudukan yang baik 'di sana'.


Entah kenapa saya cukup sebak kalau berbicara tentang ini. Cukup sedih tentang pengorbanan yang para perajurit kita telah lakukan untuk keamanan kita semua. Saya cukup cintakan keamanan. Cukup takut sebarang perkara yang boleh menghancurkan masa depan bangsa, agama dan generasi kita berlaku. Tapi tak sangka berlaku juga perkara yang tidak diingini ini ditanah air sendiri. Itu yang buat saya sedih sangat-sangat.


"Ya Allah, lindungi kami semua di sini. Amankan kehidupan kami dan tetapkan kami dilandasan yang betul yakni tetap beriman padaMu serta mampu melahirkan negara dan generasi yang hebat untuk masa depan kami semua. Hentikan segala bencana yang menggugat keamanan, kehidupan serta hentikan juga sebarang ancaman terhadap Agama kami. Aaamiin"


Sedih sangat dengar lagu ni...



Doa kami...


Janji kami....




Kami harap tidak berlaku begini....



Terima kasih dari kami....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...