Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 16 Mac 2013

Promosi Sos Char Kueyteow 2 Puteri di Pasaraya Mydin Hypermarket (14 - 25 March 1013)


Minggu ni memang bertungkus lumus sungguh kerja untuk penuhi tempahan produk oleh Pasaraya Mydin Hypermarket. Kerja lebih kurang last minit sebab kesihatan agak tak mengizinkan tapi syukur Alhamdulillah saat akhir kami makin sihat dan berjaya gak penuhi semua tempahan. Kena overtime la hihihi. Sib baik kerja suami isteri so tak kisah sangat kerja lewat-lewat malam pun. Anak-anak pun syukur dah faham so tak banyak kerenah le walau layanan agak kurang minggu ni.


Macam yang diceritakan last time, kami ditawarkan oleh pihak Mydin untuk tambah lagi pasaran di 3 cawangan mereka iaitu di Mydin Hypermarket Kubang Kerian, Kelantan; Mydin Hypermarket Kuala Terengganu, Terengganu dan Mydin Hypermarket Kulai Utama, Johor. Jadi bilangan semua cawangan adalah 10 buah. Syukur Alhamdulillah, makin berkembang pasaran dan moga-moga makin berkembang juga syarikat yang kami bina ini. Aaamiin.


Untuk makluman sahabat semua, pihak Mydin Hypermarket sedang mengadakan promosi 'IKS & Wedding' yang berlangsung selama 12 hari bermula pada 14 March hingga 25 March. Jadi kalau sesiapa yang sudi, sila le ke Mydin Hypermarket yang berhampiran dan beri sokongan kepada kami yer pengusaha-pengusaha IKS ni. Kalau berhajat nak buat majlis perkahwinan pun boleh le singgah ke sana sambil-sambil usha produk pengusaha IKS :).


Tadi kami menghantar produk ke Pasaraya Mydin Bukit Jambul. Tempahan lambat terima jadi  lambat le kami hantar. Rugi le 3 hari dari tarikh promosi kerana produk dah kehabisan stok rupanya di Pasaraya Mydin Bukit Jambul tu. Rasanya dah lama habis sebab dah tak der pun tempat Produk 2 Puteri diletakkan. Sign 'kehabisan stok' pun tak der. Isk... Ralat sungguh. Masa promosi ni le yang kami harapkan dapat perkenalkan produk kami kat pengguna semua. Harap-harap cepat le ianya diletakkan dirak nanti. Tak le bila pengunjung Mydin yang cari Produk 2 Puteri akan kehampaan. Nak pulak sekarang (14 March - 25 March 2013) ada offer tau Produk Sos Char Kueyteow 2 Puteri ni. Harga promosi sekarang RM4.49 sahaja untuk sebotol bersaiz 350g. Satu botol tu boleh hasilkan 10 hidangan Char Kueyteow.



Syukur sangat sebab pihak Pasaraya Mydin telah meletakkan gambar produk kami di risalah tawaran promosi dan di bahagian promosi di laman web Mydin. Kalau nak tengok boleh tengok kat sini. Kami amat berbesar hati dan ucapkan jutaan terima kasih pada Pihak Mydin atas kesudian mereka letakkan produk kami di risalah promosi dan di bahagian promosi di laman web berkenaan. Kalau ikutkan kami tah le bila sebab kami tak ada kemampuan sebenarnya. Terima kasih sekali lagi!!


Jadi buat sahabat yang sudi untuk mencuba Produk 2 Puteri atau yang nak dapatkan stok baru, sila dapatkan di Pasaraya Mydin Hypermarket yang berdekatan ya. Tengah murah ni. Insyaallah tak rugi :)

Agak-agak leh nampak kot hihihi... Almaklum la tak ekspert sangat ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...