Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 15 Disember 2012

Mydin Wholesale Hypermarket MITC Melaka dan Sos Char Kueyteow 2 Puteri


Khamis lepas, 13 Disember 2012 kami selamat menghantar produk ke Mydin MITC Melaka. Syukur Alhamdulillah perjalanan selama hampir 23 jam pergi balik selamat akhirnya.


23 jam??? Memang lama. Sian kat Mr Hb yang keletihan. Nak buat macam mana dah van terlalu uzur jadi tak boleh pandu laju-laju. Jadinya banyak lori yang potong dia bukannya dia potong lori hahaha. Tak pe la asalkan selamat sudah yer tak??? Ada rezeki nanti dapatlah hendaknya van baru yang elok sikit. Memang kesian tapi itu lah sumber rezeki kami sekeluarga jadi kena le tempuh walau payah.


Sebelum ke Melaka, Mr Hb singgah sebentar ke Tesco Store untuk menghantar produk. Alhamdulillah untuk Tesco Store memang setiap minggu penghantaran dibuat kerana tempahan yang masuk syukur tiap minggu ada. Minggu depan pun nampaknya kena pergi juga untuk hantar stok. Alhamdulillah itu lah rezeki Allah bagi. Syukur.


Ada gak yang terperanjat tengok van kami ni. Heheh berani kau???? Yea la nak buat macam mana, tu je yang kami mampu setakat ini hahaha. Modal dah habis keluar untuk produk dikkkk. Janji kami cuba berikan yang terbaik pada produk kami cukuplah. Buruk pun buruk la tapi besar jasanya hahahah.


Kesian pulak bila pikir. Yer la dua tiga minggu ni perjalanan Mr Hb memang meletihkan. Esok dah nak kena ke Kuala Lumpur bawa ayahanda Abu Bakar dan bonda tercinta, Asma Jaafar. Kakak, Tijawati Abu Bakar akan terima ijazah di PWTC jadi kena le hadirkan. Kami sekeluarga turut serta. Dapat juga bawa anak-anak berjalan semperna cuti sekolah ni. Hihihi sambil menyelam minum air.


Kebetulan pula Isninnya kami kena ke Carrefour semula untuk tandatangan agreement dengan pihak gudang pula. Alhamdulillah, Allah bagi masa yang dekat-dekat so dapat le Mr Hb rehat jab kat KL nanti. Kalau tak pergi balik, pergi balik letih. Kesian sungguh. Insyaallahs aya pun akan aaaikut serta dalam meeting nanti. Dapat gak experiance. Hihih selama ni Mr Hb yang bersusah payah pergi sana sini untuk berbincang.


Jadinya mungkin dalam 2-3 hari gak le tak dapat update blog ni. Tapi entah le kot boleh bawa cik computer ni. Kang Mr Hb kata ngengada pulak hihih. Macam le biz nala punya beso hahahah. Sabo je la. Wokay doakan perjalanan kami pergi balik yer.


Buat sahabat jangan lupa dapatkan produk kami di Mydin MITC Melaka dan yang berdekatan dengan korang. Tq tq tq....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...