Ahad, 15 April 2012

Mydin Hypermarket Meru, Ipoh

Assalamaualaikum..


Hari ini kami sekeluarga akan bertolak ke Mydin Hypermarket Melaka untuk hantar stok yang ditempah. Budgetnya esok mungkin tiba di Ayer Keroh sebelah pagi. Alhamdulillah atas penerimaan dan sambutan yang amat menggalakkan daripada penduduk di sekitar Melaka. Terima kasih yang teramat sangat dari kami sekeluarga.


Selepas selesai di Melaka, akan terus bergerak kembali ke Ipoh. Di Ipoh akan stay 1 malam sebab penghantaran ke Mydin Hypermarket Meru pula keesokan harinya.Begitulah berakhirnya jadual penghantaran produk Sos Char Kueyteow 2 Puteri untuk bulan ini. Harap-harap sambutan di Ipoh juga akan memberansangkan, aaaminn.

Gambar Ihsan: Life is Simple

Bercakap pasal Mydin Hypermarket Meru Ipoh...Baru kini Mydin membuka cawangannya di bumi bertuah Perak ni. Kalau tidak dari Kelantan dia melompat ke KL dan lain-lain kawasan di sebelah Selatan dan Timur Semenanjung tanah air. Kemudian dia melompat pula ke Kedah dan Pulau Pinang di sebelah Utara. Tapi tak singgah-singgah di mana-mana tempat di Perak.


Rasanya lama juga di ke sana ke mari melalui Perak ni. Akhirnya Alhamdulillah kini 2012, Mydin melabuhkan sayapnya juga (fuh...sentence hahah).


Mungkin yang dia ke sana ke mari tu sebab tunggu kitarang buat produk kot hahah. Yea la kitarang pun baru pasarkan produk Sos Char Kueyteow 2 Puteri ni dan kebetulan pula Mydin pun baru buka cawangan di Ipoh so agak-agak ler kan hahah. Ala saja je usik mengusik...bukan apa kot formal sangat kang terasa bowingnya donia.


Jadi buat teman-teman di sekitar Ipoh kalau sudi....sudi sudikan le yea. Dapatkan le sebotol dua Sos Char Kueyteow 2 Puteri di Mydin Hypermarket Meru, Ipoh. Insyaallah memang berbaloi dan memang menjadi punya le Insyaallah. Jangan risau, resepi penyediaannya ada di label untuk rujukan.


Selain daripada menyadiakan hidangan Char Kueyteow, Sos Char Kueyteow 2 Puteri ni juga boeh digunakan utuk menyediakan pelbagai hidangan lagi. Memang tak membazir le kalau beli tau. Kalau nak buat bihun goreng, mee, pasta, nasi ayam, masak merah, sambal tumis atau lain-lain hidangan boleh juga. Kalau nak masak yang simple macam goreng kicap sayur taugeh pun boleh. Rajin-rajin belek ler selalu blog ni, Insyaallah dari masa ke semasa akan ada resepi-resepi yang menggunakan Sos Char Kueyteow 2 Puteri ni Insyaallah...


Okay lah...doakan selamat kami berangkat pergi dan selamat kembali kay. Sekembali nanti saya akan postkan resepi Kek Ubi Kayu seperti yang dijanjikan tu hari kay. Maaf yea sebab lambat post sebab beri laluan pada cerita terkini terlebih dahulu. Terima kasih dan salam..:)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...