Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 18 April 2013

Sos Char Kueyteow 2 Puteri.. Membantu anda menghasilkan hidangan enak untuk keluarga tersayang!


***********************



Sos Char Kueyteow 2 Puteri merupakan satu produk keluaran syarikat kami dalam memberikan satu alternatif buat penggemar Penang Char Kueyteow untuk mendapatkan satu hidangan yang lebih memuaskan selera anda semua! Puas kerana dihasilkan sendiri dan puas kerana rasanya yang enak menepati selera masing-masing. Harganya juga murah dan berbaloi dibeli.


Dengan resepi yang disertakan akan memudahkan kerja-kerja memasak supaya walaupun untuk pertama kali mencuba menghasilkan hidangan ini juga akan mendapat hasil yang memuaskan dan seperti hidangan Penang Char Kueyteow yang sebenarnya. Sesiapa sahaja kini boleh menghidangkan sendiri hidangan Penang Char Kueyteow untuk dinikmati bersama keluarga dalam harga yang amat berpatutan. Ianya dapat memberi kepuasan yang sebenar kerana keenakannya.


Selain hidangan khusus Penang Char Kueyteow, Sos Char Kueyteow 2 Puteri juga dapat diolah untuk lain-lain hidangan antaranya menggoreng pasta, mee, bihun; menambah perisa dalam hidangan Asam Pedas, Sambal Tumis, Masak Kicap dan Nasi Ayam Hainan. Resepi-resepi untuk hidangan-hidangan itu turut kami kongsikan di laman blog Asam Garam 2 Puteri dan 2puteri.wordpress untuk memudahkan anda. ‘Fell Like A Chef!’ Jadi berekperimentasilah dengan Sos Char Kueyteow 2 Puteri kami dan hasilkan hidangan enak dengannya.



 


Ramai juga dikalangan pengguna setia kami kini dapat menambahkan pendapatan mereka dengan menggunakan produk Sos Char Kueyteow 2 Puteri dalam hidangan mereka. Ada juga yang bersedia menjadi wakil jualan dikawasan tempat tinggal atau tempat kerja masing-masing kerana harganya yang amat berpatutan selain dari kepelbagaian hidangan yang boleh dilakukan. Jika anda turut berminat untuk menyertai kami boleh hubungi kami.


Memiliki status Halal daripada Jabatan Agama Islam Malaysia, Sos Char Kueyteow 2 Puteri boleh digunakan didalam hidangan anda tanpa was-was.  


Kini Sos Char Kueyteow 2 Puteri telah menembusi pasaran 34 cawangan Pasaraya Tesco Store seluruh Malaysia dibahagian ‘Produk Malaysia Citarasa Kita’ dan 10 buah cawangan Mydin Hypermarket dibahagian Sos dan bahagian Agrobazaar. Untuk senarai boleh lihat di sebelah kanan laman blog Asam Garam 2 Puteri atau di 2puteri.wordpress. Syarikat juga dalam proses memasarkan Produk 2 Puteri di 22 cawangan Pasaraya Aeon Big sedikit masa lagi.


Dengan harga kurang daripada RM6.00 (350g) untuk sebotol yang dapat menghasilkan sehingga 10 hidangan Char Kueyteow, ianya memang berbaloi. Ayuh dapatkan Sos Char Kueyteow 2 Puteri di pasaraya berdekatan anda sekarang!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...