Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 8 Julai 2013

Cili Boh Asli 2 Puteri.. Produk asli yang dijamin Halal!


Cili Boh Asli 2 Puteri merupakan satu lagi produk keluaran kami yang semakin panas dan menjadi permintaan ramai dipasaran. Menggunakan hanya cili yang terpilih, Cili Boh Asli 2 Puteri telah menjadi pilihan ramai suri rumah. Selain daripada warnanya yang asli, ia juga dapat memberi aroma yang tersendiri kepada hidangan. Kepedasan yang terkawal menambah selera kepada yang menikmatinya.


Pelbagai hidangan enak dapat dihasilkan dan ada antara resepi yang menggunakan Cili Boh Asli 2 Puteri ini dikongsikan bersama anda di laman blog Asam Garam 2 Puteri dan 2puteri.wordpress sebagai salah satu sumbangan kami buat pengguna semua dalam menghasilkan hidangan enak buat keluarga tersayang.




Kini Cili Boh Asli 2 Puteri bergerak menemui anda melalui 34 cawangan Pasaraya Tesco Store seluruh Malaysia dibahagian segar, selain daripada kedai-kedai runcit dan pasar-pasar basah. Untuk melihat senarai cawangan Pasaraya Tesco Store berkenaan boleh lawat laman blog Asam Garam 2 Puteri dan 2puteri.wordpress. Demi untuk memudahkan pengguna mendapatkan produk kami, syarikat juga dalam proses memasarkan Cili Boh Asli 2 Puteri di 22 rangkaian Pasaraya Aeon Big sedikit masa lagi.


Memiliki status Halal daripada Jabatan Agama Islam Malaysia serta mendapat seliaan daripada Kementerian Kesihatam Malaysia, Cili Boh Asli 2 Puteri boleh digunakan didalam hidangan anda tanpa was-was.



Dengan harga RM2.00 untuk sebungkus dengan berat 280g+/- ianya memang berbaloi untuk diperolehi kerana ianya menggunakan HANYA CILI ASLI.


Ayuh dapatkan di Pasaraya Tesco Store sekarang dan jadikan ia sebagai satu bahan dalam setiap hidangan anda untuk keluarga tersayang! Feel like a Chef!


**Terima kasih pada pemilik gambar yang terpapar. Credit kepada hasil kerja mereka yang terbaik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...