Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 23 April 2012

Mydin Wholesale Hypermarket Meru Raya, Ipoh


Assalamualaikum...


Last week (15 April) saya ada ceritakan yang kami kena hantar produk Sos Char Kueyteow 2 Puteri ke Mydin Wholesale Hypermarket Meru Raya di Ipoh. Masa tu saya ingatkan Mydin tu dah nak buka dalam masa terdekat ni. Saya pun dah war-warkan dalam blog dan facebook hihihi. Ia le...dah orang order ingat dah nak buka le.

Dijangkakan Cawangan Mydin yang terbesar di Malaysia

Rupanya bila saya sampai sana pada 17 April 2012 tu hari rupanya bangunanya baru sekitar 75% - 80% je siap. Itu ikut estimated pandangan mata kasar saya le. Boleh gak yer saya buat estimate gegitu je. Kang marah lak Tan Sri kat saya sebab gatal mulut je kata diarang tak siap lagi. Sebenarnya yang kat dalam tu tak tahu le pula :). Nak buat macam mana langkah cuma dapat sampai ke loading bay diarang je heeh.


Patut le masa saya search gambar Mydin Hypermarket Meru Raya tu tak de kat site Mydin tak de tersenarai lagi alamat dan gambarnya kat situ. Pelik juga mulanya. Jadi masa tu saya ambil le gambar kiriman teman lain yang saya dapat kat google image. Memang dalam gambar tu pun masih tak siap sepenuhnya.

Komplekas Terminal Bas Bersepadu seluas 3.4 hektar dan setinggi 3 tingkat yang bernilai RM38 juta

Saya tengok bangunan Mydin Wholesale Hypermarket Meru Raya di Ipoh ni memang besar sangat. Tempat parkingnya pun nampak luas. Disekitarnya terbina juga Kompleks Terminal Bas Bersepadu juga cawangan Hotel Casuarina. Kiranya memang sibuk dan jadi tumpuan le tempat tu nanti. Sekarang ni pun dah ada pejabat kerajaan disekitar Meru ni. Kawasan perumahan pun dah makin banyak terbina dan ada yang akan dibina.


Sempat ler saya tanya pada a bangla kat kerja kat situ bila nak start buka. Dan dia cakap dalam 1 bulan lagi. Ooo patutlah. Tapi banyak gak barangan yang dah dihantar oleh pekilang-pekilang. Kira memang bizi tul time tu. Tengok jam baru jam 9.45 pagi. Bagi barangan seperti saya kategori sos dan kicap juga barangan yang lambat expired ok le bolah le diterima. Tapi masa hantar tu saya ada le tengok lori Vitagent ada juga hantar barangnya. Itu yang musykil sebab setahu saya dia expired dalam tempoh 1 bulan.


Sebut 1 bulan lagi...itu hari ada ler terbaca cerita yang penyanyi merangkap pelakon kita Azza (Elit) akan adakan majlis resepsinya di situ besemperna opening ceremony Mydin kat Ipoh. Kira nak cipta sejarah le katanya sebab diarang berkenalan pun kat Pasaraya Mydin Wholesale Hypermarket Subang Jaya (kalau tak salah saya pernah baca dalam satu blog gosip artis).

Azza dan suami selepas pernikahan mereka

Insyaallah buat teman-teman yang berada di Ipoh nanti kalau Mydin dah buka sila le dapatkan satu Sos Char Kueyteow 2 Puteri di Lorong Agrbazar di sana yer. Penghantaran dah dibuat 17 April 2012 tu hari dan expirednya lambat lagi. Beli tau sebab memang berbaloi :)

Sos Char Kueyteow 2 Puteri di cawangan Mydin Hypermarket Subang Jaya

Terima kasih :) Adios....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...