Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 6 Ogos 2013

CAbaran G1GIH - Anjuran Agensi Inovasi Malaysia (AIM) : Part 2


Salam semua :)


Ingat lagi tak cerita saya pasal Cabaran G1GIH anjuran Agensi Inovasi Malaysia (AIM) yang saya sertai sekitar Bulan Mac dulu? Ada ceritanya kat sini....




Ha... Nih saya nak ceritakan perkembangannya kay :)


Actually, lepas saya kirimkan borang melalui talian tempoh hari idak le saya pikirkan sangat pasal tu dah. Nak nak pulak bile yang ditunjukkan kat TV masa Berita Perdana lebih banyak kepada projek-projek yang hebat je. Saya ni apa le sangat yer tak huhu... Nak pulak bila tetiba dah tak tunjuk sebarang iklan promosi kat TV lagi le saya dah tak harap pa per dah.


Bulan berganti bulan sekarang dah nak ke pertengahan Bulan Ogos dah. So makin tak harap le langsung. Nak pulak saya ni memang payah nak menang mana-mana pertandingan yang disertai heheh...


Tapi... Semalam, yer semalammmm... Masa tengah ralit menulis N3 pasal Persiapan Raya... Raya dah dekat wehhhhh... saya terdengar bunyi motor Mr Postmen. Tapi menulis lagi penting huakkkk saya tak endahkan je la pasal surat yang dihantar. Kang-kang le kononnnya lepas habis menulis saya gi le ambik. Tapi lepas menulis saya siapkan kerja lain pulak terus terlupa. Heheh.. Tu le tangguh le lagi kerja. Jangan amalkan tau!


Mr Hb balik dari kilang terus dia serahkan envelope pos express pada saya. Eh.. Yer la surat heheh. Cuak gak mulanya tapiiiiii Alhamdulillah!!!!! Rupanya envelope dari AIM la. Terus saya buka dan lihat Wow!!!! Saya dapat hadiah dari cabaran G1GIH yang saya sertai dulu.


Syukurrrr sangat-sangat. Alhamdulillah. Walaupun sekadar mendapat hadiah saguhati tapi cukup besar pada saya. Hati berbunga suka.


Selain daripada hadiah berupa wang tunai turut disertakan sijil penyertaan dan surat ucapan tahniah. Syukur Alhamdulillah. Hadiah ni macam hadiah 3 tahun penubuhan syarikat dan semperna raya gak heheh.




"Alhamdulillah.... Terima kasih Agensi Inovasi Malaysia (AIM) - atas kemenangan ini, terima kasih TM - atas sebab saya dapat masuk talian untuk sertai pertandingan nih, terima kasih Pos Malaysia - sebab hantarkan envelope pos express yang bermakna nih, terima kasih MR Hb - izinkan saya masuk cabaran nih dan terima kasih buat semua yang doakan dan menyokong kami selama ini. Terima kasih sekali lagi..."


Ewahhhh ngengada kan hahaha... But I mean it :]




;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...