Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 10 Februari 2012

Aloha warga Melaka, Negeri Sembilan dan Subang Jaya


Salam pengenalan buat semua warga Melaka, Negeri Sembilan dan Subang Jaya (dan sekitarnya).

Alhamdulillah...Sos Char Kueyteow 2 Puteri kini menemui anda yang tinggal di kawasan yang sekitar dengannya. Kini anda teman-teman semua boleh memiliki Sos Char Kueyteow 2 Puteri yang boleh didapati di Mydin Hypermarket Subang Jaya, Mydin Hypermarket Era Square, Terminal 2 Seremban dan Mydin Hypermarket MITC Melaka.

Buat yang berminat untuk merasai sendiri Char Kueyteow Penang dengan sepuasnya, inilah masanya dengan mendapatkannya di cawangan Mydin berkenaan. Harganya yang berpatutan amat berbaloi untuk teman-teman semua mendapatkannya. Resepi turut disertakan pada label botol untuk memudahkan semua dalam menyediakannya hidangan ini. 

Mydin Hypermarket Terminal 2, Seremban

Buat suri rumah usah risau kerana selain daripada char kueyteow, Sos Char Kueyteow 2 Puteri ini juga boleh digunakan untuk memasak lain-lain hidangan seperti bihun goreng, mee goreng, nasi goreng, kueyteow goreng, sambal tumis, sayur masak kicap, pasta goreng, ayam masak merah dan lain-lain hidangan. Apa yang pasti olah sahaja mengikut kebijaksanaan teman-teman ya. Memang berbaloilah.

Salam dari 2 Puteri :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...