Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 12 Disember 2013

Sos Char Kueyteow 2 Puteri kini di Mydin Hypermarket Seremban 2, Negeri Sembilan


Sebenarnya dah seminggu saya simpan berita baik ni. Tak berkesempatan nak maklumkan sebenarnya. Maklum la banyak sangat yang perlu diuruskan.

Alhamdulillah, kini Sos Char Kueyteow 2 Puteri dah ke Mydin Hypermarket Seremban 2 dah.

Sebenarnya saya pun tak perasan yang satu order masuk ialah ke pasaraya baru tu. Ingatkan Mydin Hypermarket Terminal 2 yang masuk. Pelik gak sebab dua kali masuk. Tapi ingatkan nak tambah order heheh.


Entah macam mana leh tak perasan alamat yang tertera. Sibuk la sangat kan heheh.

Tup-tup masa hantar baru tersedar. Tu pun bila kakitangan Mydin Hyopermarket Terminal 2 tegur. Ooooo mak kau sudah silap da.. Malu weh....

Tapi syukur Alhamdulillah la kan :)


So buat sahabat yang ada di area Seremban, kot tak dapat nak cari Sos Char Kueyteow 2 Puteri di Mydin Hypermarket Terminal 2 leh le jengah-jengah di Mydin Hypermarket Seremban 2 pula yer.

Memang berbaloi tau kalau beli Sos Char Kueyteow 2 Puteri ni. Almaklum la pelbagai resepi istimewa boleh diolah dengan menggunakan Sos Char Kueyteow 2 Puteri ni. Bukan setakat masak Char Kueyteow yang best tu je :)

Nak pulak Mydin tengah mengadakan promosi sekarang. Sos Char Kueyteow 2 Puteri HANYA RM3.99 sebotol je. Memang tak memberatkan kalau nak cuba.


So cubalah sekarang!

4 ulasan:

  1. wah menarik ni..lepas ni lagi senang lah nak buat char kuew tiau :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang ibu tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno:+62852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
      KLIK-> BOCORAN TOTO 2D 3D 4D 5D 6D

      Padam
  2. wahhh...senang lah macam ni....mudah dah nak buat Char Kuey Teow.

    Produk Putihkan Kulit Yang Berkesan Dan Selamat

    BalasPadam
  3. izin share ya admin :)
    buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
    ayuk... daftar, main dan menangkan
    Line : agen365
    WA : +855 87781483 :)
    Silakan di add ya contaknya dan Bergabung juga ya :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...